主頁 / 按揭文章 /

樓市仍未風光明媚

瀏覽人次:4810    回應:1

文亮言

樓市仍未風光明媚

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2024年3月26日

  樓市撤辣後直至3月24日,出售了超三千六個新樓單位,在3月底賣到五千個亦不是夢,已經超過了業界大多數人預測,如果連續多三個月,每月售四千個新樓單位,香港樓市就可以回復正常,地產商亦會恢復買地,香港財務收入亦有所保證。

  業界朋友同我講,新樓單位咁好賣是有多少意料之外,其中一個原因是不少國內賣家本來打算買一個,現在因為樓價下跌了兩成以及不用付30%印花稅,以往買一個單位的錢補多少就可以買多個,真係唔買就笨,而且香港官員亦打開口牌,講到明辣招的框架仍在,如果樓價飆升就會再出招,如果現在唔買,到政府再出招時,不但要多付樓價,而且仲要俾辣招稅,今日可以買到兩個單位的錢,到時只可以買一個單位,所以,現在有能力唔買就笨。

  有老友話,既然樓市有咁好潛在因素,應該風光明媚,老實說,樓市的確好轉,但絕對唔可以用風光明媚來形容,因為不少業主仍然要賣樓來解決財務問題,首先是美國仍未減息,不少持有多個物業收租的業主收支仍未平衡,就算可以唔賣,都冇能力再買樓,但好彩美聯儲局已經發出了強烈減息訊號,估計下半年減息三次,總共減0.75%,千祈唔好話0.75%唔係好多,對於持有大量物業收租的業主來說,這是非常龐大支出,如果真係減到0.75%,樓市開始放晴。

  樓市還差一樣才可以話風光明媚,就是銀行開始借錢俾人買樓,現在唔係唔借,而是要求甚高,大多數有意買樓的香港人都唔符合要求,只有靠內地買家頂住個樓市,當銀行不但停止call loan,並且願意借錢比合資格的人買樓,樓市才可以話風光明媚。

我要回應

回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入

1. 對等資訊 2024-03-27 19:03:05
美國減0.75, 香港跟唔足。但美國減0.5 已經好好。
 
‹ 返回