主頁 / 按揭文章 /

租盤每日減少,小心租金飆升

瀏覽人次:14230    回應:2

文亮言

租盤每日減少,小心租金飆升

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年5月18日

  有老友問我樓市去向,我話樓價唔識睇,因為利息升得太急,政府又唔肯撤辣,香港其實已經冇乜購買力,樓價升跌難料,不過租金一定會上升,而且每個月都會上升,直至政府推出租管才會停止。

  老友話點解會出現租金升,樓價唔升這個情況,這是違反樓市的物質不變定律,樓價與租金是雙輔雙成,如果樓價下跌,表示影響樓價的各項因素轉壞,包括經濟環境,市民收入與供應量,唔通經濟唔好,市民收入減少,租金仍然會上升,而且樓宇供應充足,未來三、四年潛在供應量升了一萬個單位,供應充足,樓價唔升,租金亦唔會升。

  我話風水佬呃你十年八年,但租金上升是已既定事實,我唔敢講今年十二個月都會上升,但起碼會有十個月,其實我咁樣講有少少偷雞,今年首三個月已經上升,從需求程度來看,今年連續上升十二個月並非沒有可能,我估計最後有聲音要求政府推出租管,這是一個頭痛醫頭,腳痛醫腳辦法,政府最叻的一招。

  這個世界上,除了香港有辣招之外,新加坡亦有,甚至比香港更辣,令到租盤減少,租金上升,不少在新加坡工作的人因為租金升得太犀利而考慮離開,大家可能唔留意,新加坡去年租金上升了33 %,理由同香港一樣,辣招令到冇人買樓收租,租盤減少,租金自然上升,香港與新加坡行同一條路,新加坡租金因辣招大升,香港又怎會例外,遲早問題而已。

  政府在推出租管之前,首先要考慮放寛香港人買樓的辣招,最低限度香港人可以多買一個單位收租而不用繳付15%辣招印花稅,由於租金上升以及有迫切性需求,估計有不少業主會多買一個單位收租,租盤增加,租金自然可以穩定,否則,就真係要出租管,同時代表房屋政策失敗。

我要回應

回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入

1. 舍神 2023-05-18 16:15:01
出租管,走德國條路? 一個盤有百多個application,唔係專業人仕都租唔到樓?
2. 清醒 2023-05-19 11:19:56
新加坡租金升,工作的人會離開。

香港租金升,會吸引工作的人留低。

結論,香港租金會升。
 
‹ 返回