主頁 / 按揭文章 /

完美金融風暴只不過是財爺的驚方

瀏覽人次:104658    回應:155

文亮言

完美金融風暴只不過是財爺的驚方

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2014年8月14日

  以前,有一個城市糧食不足,人民捱飢抵餓。城主問下屬有何良策?有義士提出一條糧方,認為政府應開拓耕地,鼓勵人民耕作,不出兩年,糧慌必定解決,主人稱「善」,不過,在進行的時候就很困難,因為各方土豪、地主囤地自娛,甚至荒廢亦不開拓耕地,糧食不足之問題未能解決。
 
  另一位勇者提出一條辣方,就是將辣椒混入糧食,令害怕辣椒的市民不敢進食,糧食不足問題暫時可以舒緩,但這條辣方止得一時,唔止得一世,而且,市民在別無選擇的情況下,慢慢地開始習慣食辣椒,而且,辣椒令人開胃,食得更多,最後,糧食不足問題又再重現,糧油價格又再飆升,令政府束手無策。
 
  最後,又有一位智者提出向市民發放訊息,糧食經已被反對政府人士溝了硫磺,若果進食,過得天冷,就唔過得天熱,他的訊息令市民驚悚,就算捱餓都唔敢進食,政府便得其所哉,城主大讚,這條是什麼方,智者不慌不忙的答,這叫做驚方,亦只有驚慌才會令市民不敢進食,糧食問題亦會迎刃而解。
 
  有人問我財爺在香港太平盛世,只不過因樓價上升便提出了香港將會面對完美金融風暴,究竟是什麼意思,我估計財爺與上述的智者心意一樣,他說的完美金融風暴其實就是一條驚方,令到有意思置業的人不敢買樓,尤其是以初次置業者為甚,甚至會令到一些小業主放售他們的物業,用以減低借貸比率,就算是自置物業也在所不適。總之,財爺就是要製造驚慌,令要買樓的人不買樓,甚至令有物業的人將樓宇賣走,如果完美金融風暴令市民驚慌,樓宇供應便會增多,需求則會大幅減少,最後,樓價自然會大跌,財爺的預測又準確,政府又得其所哉,輕而易舉解決樓宇供應不足問題,正是何樂而不為。
 
不過,財爺可能唔記得,他那條驚方其實一早已經被那些評論員、經濟學者所濫用,他們在過去幾年不斷警告市民樓價會大跌五成,誰不知信者失救,那些相信他們而將自住物業賣走的人,今日就慘了,不但眼白白見樓價上升,並且每月替人供樓,現在那些仍然持有物業的人早已吃飽了驚風散,對於財爺那條驚方,驚都未驚過。不過,財爺的驚方的確會令到有心置業的人有所顧忌,樓價升勢必然受阻,但這不是解決樓宇供應的策略,這只不過是心理戰而已。

我要回應

回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入

1. 自我陶醉 2014-08-14 08:58:19
博士的比喻很有趣, 一輪驚方之後, 有可能變成狼來了的故事嗎?
2. 睇得通 2014-08-14 09:01:27
政府統計處昨日公布,2014年中香港人口臨時數字為7,234,800人,較去年中增加47,300人,增幅0.7%。

2013年中至2014年中出生人數約58,700,死亡人數約45,400,自然增長為13,300。

同期,約43,500人持單程證來港,香港居民淨遷移人數為淨移入34,000人。

總人口中,常住居民佔7,022,200人,流動居民則佔212,600人。
3. Matrix 2014-08-14 09:26:13
三個香港金融政策最高權力的人,三日內輪流喊「狼來了」。財爺曾俊華憂慮本港爆發「完美金融風暴」,掌管2.5萬億元外滙儲備的金管局總裁陳德霖就指本港面臨流動性收縮、利率上升和資產價格下跌的三重打擊,就連財經事務及庫務局局長陳家強亦預警,現時樓市面對的風險,相比兩年前更為清晰,警告一旦入加息,樓市會受到牽連。
三個人份量舉足輕重,但諷刺的是,大部份人聽完有關唱衰香港經濟言論,恐怕只是得啖笑,然後股照炒、樓照掃,完全不當是一回事。問題出在哪裏,恐怕是一次又一次的溫馨提示,換來一次又一次的預期落空。
由2011年開始,財爺已經開腔警告(見表)樓市乾升不尋常,利率一旦升三厘,負擔會相當困難。分別在2012、2013以及今年,財爺及陳總七番八次叫人小心,告戒「入市有風險、樓市有泡沫、熱錢必流走」等,殊不知樓市照升如儀,一班信以為真的準買家,等了又等,上車希望白白流走。
每隔一段時間,便收到讀者來信投訴專家貼士的準繩度,有部份當然是鬧他們畀生埃,更多的是因為聽專家之言,沽早了賺少了,(財演)唱衰冇買,股價卻爆升因而揼爆,心有不甘。這都反映阻住人發達,隨時衰過累他輸身家。

三巨頭溫馨提示 變耳邊風

財金官員向來言行審慎,但過去四年卻不停出口術或預警,情況一如「狼來了」的故事,市民及準買家習以為常,對此類消息感到麻木。今次三人齊齊發功,背後有理有據,可是參考昔日股市及樓市的互動表現,今年股市好景,樓市要跌的機會實屬不高,高官的溫馨預警,有機會於今年再次落空。
股榮統計2000至2013年,恒指與樓價(中原指數)升跌相當一致,除2011年樓升股跌外,其餘12年間股樓皆同升同跌。股市越好景,樓價越旺(09年股升52%,樓升29%);港股急插,樓市亦冇運行(08年股跌48%,樓跌16%)。傳統智慧,股市一般跑先樓市約一季至半年時間,滬港通開波在即,連金管局亦轉軚,承認有部份熱樓湧港股,今年股市似乎易升難跌。要樓市跌,單靠三巨頭明年加息預告,市民可能已當作是耳邊風,「真係加息先算啦」這種意識形態,其實是樓市最大風險。
近日讀到文學家余光中的《狼來了》,非常喜歡文尾的一句:「說真話的時候已經來到,不見狼而叫狼來了是自擾,見狼而不叫狼來了,是膽怯。」送給各位高官之餘,亦贈予見到狼扮作冇事的人。

4. 亮劍 2014-08-14 09:55:12
我亮劍於 2014-07-30 10:42:25 係咁估計。

今年政府仲有幾件大型住宅土地項目,準備推出招標,在此預估發展商会出幾多錢AV才同你搏:

馬鉄大圍站……3,300~3,550

西鉄元朗站……2,350~2,700

荃灣楊屋道……3,500~4,000

大埔科進路……3,150~3,500

至於觀塘愚民謊呢件嘢,你市建局一係同人起埋D無聊嘢,外加商場部份分成,咁80億入埸費还有可能,否則直接將AV 減到 4,700 最多亦可!

…………楊屋道AV真係唔使 3千7,仲衰过馬鞍山,估唔倒政府都肯儍俾人,我亮劍真係要寫个「服」字俾矛波!!!
政府呢條「驚方」,鑊鑊俾開發商吃到透。。
先借建築工人短缺引致成本上升,減你一筆。
再借後市唔明朗、有限乜限物,再作一筆。
最後連你政府三傻都話,後市「有机会」福佳含包散喎……咁人哋仲唔「扮驚」食住上?仲唔狠狠的打个靚樁压你價幾成?
5. 小陽 2014-08-14 09:59:43

VERY GOOD story,. It will not become the wolf story coz the govt officials  have low ability on prediction.

BUT we have to follow DR TONG coz he is in the market .

6. Peter Paker 2014-08-14 10:43:10
湯博士,超正的比喻,LIKE 爆......
7. k仔 2014-08-14 10:47:30

最後,又有一位智者提出向市民發放訊息,糧食經已被反對政府人士溝了硫磺,若果進食,過得天冷,就唔過得天熱,他的訊息令市民驚悚,就算捱餓都唔敢進食,政府便得其所哉,城主大讚,這條是什麼方,智者不慌不忙的答,這叫做驚方,亦只有驚慌才會令市民不敢進食,糧食問題亦會迎刃而解。


信者失救....... 


博士,今日篇文正到冇朋友,個比喻笑 L 死我

8. 中女社社長 2014-08-14 10:53:03
哈哈博士好野! 基本生活用品需求管理 ^ ^
9. 啦啦隊 2014-08-14 11:03:07
人地管緊香港外匯萬幾億,湯生你條鐵咩,日日出文9UP就有你份
10. 啦啦隊 2014-08-14 11:05:27
數據又欠缺,入面文章內容,只係話人驚,
唔好以為有個地方比你,就可以亂9UP,

「作為一個世界500強公司的總裁,我曾經叱咤商界,無往不勝,在別人眼裡,我的人生當然是成功的典範。但是除了工作,我的樂趣並不多,到後 來,財富於我已經變成一種習慣的事實,正如我肥胖的身體——都是多餘的東西組成。此刻,在病床上,我頻繁地回憶起我自己的一生,發現曾經讓我感到無限得意 的所有社會名譽和財富,在即將到來的死亡面前已全部變得暗淡無光,毫無意義了。

我也在深夜裡多次反問自己,如果我生前的一切被死亡重新估價後,已經失去了價值,那麼我現在最想要的是什麼,即我一生的金錢和名譽都沒能給我的是什麼?有沒有?黑暗中,我看著那些金屬檢測儀器發出的幽綠的光和吱吱的聲響,似乎感到死神溫熱的呼吸正向我靠攏。

現在我明白了,人的一生只要有夠用的財富,就該去追求其他與財富無關的,應該是更重要的東西,也許是感情,也許是藝術,也許只是一個兒時的夢想。無休止的追求財富只會讓人變得貪婪和無趣,變成一個變態的怪物——正如我一生的寫照。

上帝造人時,給我們以豐富的感官,是為了讓我們去感受他預設在所有人心底的愛,而不是財富帶來的虛幻。我生前贏得的所有財富我都無法帶走,能帶走的只有記憶中沉澱下來的純真的感動以及和物質無關的愛和情感,它們無法否認也不會自己消失,它們才是人生真正的財富。」

- Steve Jobs

11. 啦啦隊 2014-08-14 11:07:06
日日唱好,緊係可以比你其下鋪頭租金叫貴D,USA一下就打殘你,
日日幫中共唱歌仔,有事中共產黨最叻走人,


12. B仔 2014-08-14 11:07:09

to 啦啦隊


收皮啦,唔啱睇過主啦,厘度唔係你 D 豬B四流連嘅地方

13. 啦啦隊 2014-08-14 11:11:30
B仔,你又賺左一蚊
14. 啦啦隊 2014-08-14 11:14:42
15. 啦啦隊 2014-08-14 11:14:53
以上數據,明既人會明,唔明既人,就扮訓睇唔到
16. 2014-08-14 11:25:37
叉開話題講句...

尋日睇無線新聞, 有幾條友遊行, 反對青衣插針起樓.
理由竟然係: 我住公屋, 果座樓會影響我的海景!!!



旁邊的長宏及長青邨居民反對:「我現在望出去,前面是一座山、有海,對面亦是山。如果將來那裡建了樓,我基本上甚麼都看不到,一看出去便看到對面的樓。」

公屋霸權又一力作...

http://news.tvb.com/local/53eb57d36db28cd92f000005/
17. 小陽 2014-08-14 11:28:13

to cheer up team .

 

what is the inerest rate of IBOND  ?  4.78% ?

what is the pay rise of civil servant ?

what is the Price increase in chicken?

What is the inflation in HK?

 rental index rise 4% --- so?

18. 打工仔 Andy 2014-08-14 11:31:31
湯博士講得好!
19. 啦啦隊 2014-08-14 11:32:12
IBOND ,只係分化香港人,買左個人望升升,政府用黎穩定有錢人班心理,
20. ABC 2014-08-14 11:35:38

WOW!  Nice story Dr.!

21. 打工仔 Andy 2014-08-14 11:38:12

To 16 東兄

係政府一手一腳製造出來的!好似應份, 全世界都欠咗佢地一樣!

22. ABC 2014-08-14 11:40:22

DR., this article is not helping the FS!

23. 自我陶醉 2014-08-14 11:41:09
建海景公屋根本就係濫用社會資源, 一早就唔應該存在。
24. 打工仔 Andy 2014-08-14 11:42:50

所以, 西九起乜鬼文化區!起晒公屋咪得囉!

真係聽見公屋要〝背山面海〞就火都泥!

 

25. 啦啦隊 2014-08-14 11:44:28
  1. Subject: 債卷的另類指標
  2.  
  3. 任何國家/城市或公司都可以發行債券, 但國家級的債券則比較有安全感. 美國每年發行數萬億的
  4. 債券全球都有很多支持, 除了國民/大企業/跨國銀行和其他國家外, 一般外國民眾是機乎不可能
  5. 買到美國政府的債券, 因為是有 minimum order 的.
  6.  
  7. 一個國家的債券越多人買表示人們對這個國家投下信心的一票, 除了不擔心違約外也對這個國家
  8. 的未來發展充滿信心及支持, 所以為什麼美國政府的債券會成為很快國家的投資選擇.
  9.  
  10. 香港幾年前已經開始發行 iBond 用高息吸引香港市民認購, 反而機構投資者不是 iBond 主要的
  11. 目標; 為什麼香港政府會有這樣的選擇呢? 其實以香港的經濟形勢根本無需要發行什麼債券,
  12. 香港政府這樣做完全是送錢給香港市民, 但是有代價的. 首先香港市民需要認購最少一手的
  13. iBond 如果抽中要被綁 24 個月, 期間雖然可以自由買賣 iBond 但市場無乜承接力因為
  14. 絕大多數市民只分到一/兩手而已對機構投資者完全沒有吸引力; 便這樣很多香港市民變相做了
  15. 債券蟹只可以默默等待兩年才可以把本金收回 (當然也有利息啦), 這樣香港便保證有兩年的
  16. 穩定期, 所以為什麼香港政府每次發行 iBond 都是 100億, 因為可以鎖住香港市民的資金從而
  17. 保證這些買了 iBond 的市民不會搞事和達到維穩目的.
  18.  
  19. 一個民主/自由/法治和經濟穩定的社會所發行的債券往往除了本土市民樂於認購外, 外國的機構
  20. 和國家也非常樂意認購, 所以這些債券有升值的能力. 如果是為了維穩目的而發行的債券則只會
  21. 讓本土市民購買, 而且仲會制造沒有市場價值的感覺讓本土市民購買了債券後不能變現白白被綁
  22. 一段長時間, 期間這些市民因為手持債券而怕有所損失在心理上已經做了順民而且更會要求
  23. 家中的成員不要參加任何示威集會和遊行以免影響到他們手中的債券價值.
  24.  
  25. 後記, 香港政府過去所發行的債券年利息有 3-5% 對手上有閒錢和不想高風險投資的一般市民是
  26. 有相當吸引力的, 所以很多市民都會入表參加抽獎; 雖然每次都有朋友叫我參加抽獎個我都一一
  27. 拒絕, 因為我唔想為了那區區 3-5% 利息而放棄香港的民主選舉/普選和滅共的決心.
  28.  
26. 物業初哥 2014-08-14 11:50:58
To 16 東兄
這就是食慣人地比既雞飯突然雞少左就發惡,

而我地尼D久久先食一次雞既人只有冷笑

天底下最害人既手法唔係攞走佢所有野,而係比最好超出佢能力既野佢..養廢佢...
27. 自我陶醉 2014-08-14 11:51:27
24樓 打工仔兄

10 個 Like!
28. 周顯:商鞅變法和董建華的「八萬五」 2014-08-14 12:01:08
商鞅變法和董建華的「八萬五」 (經濟日報)

1. 
中國自古以來,有過好幾次的「變法」,也即是政治經濟的大改革,但唯一的成功,就是在二千多年前的秦國,由商鞅所進行的「商鞅變法」,一變而功成,把秦國變成了戰國第一大強國,也奠定了將來秦國平定六國的基礎。
其他的變法,例如王莽、王安石等等,都是以失敗收場,其中的一個重大原因,就是變法的內容觸及了太多的既得利益階層,令到他們受損,所以奮而反抗,由於這道反抗的力度實在太大,所以連變法者也不得不「投降」。
商鞅所進行的變法,比諸後來的王莽和王安石的變法更是激烈,其中以一條﹕「宗室非有軍功論,不得為屬藉。」即是皇室人員除非擁有軍事功勞,否則不能繼續去當貴族。這即是等於直接剝奪了皇室成員的利益,當然也招致了極大的怨恨﹕「商君相秦十年,宗室貴戚多怨望者。」
商鞅是如何解決這些反對聲音,去成功推行他的改革呢?答案是﹕恐怖政治。第一是控制輿論﹕「秦民初言令不便者有來言令便者,衛鞅曰﹕『此皆亂化之民也!』盡遷之於邊城。其後民莫敢議令。」第二就是用嚴刑來打擊反對者﹕「日繩秦之貴公子。」
正是因為實行了恐怖政治,他的變法才可以實行下去。但當他的靠山秦孝公死後,太子即位,是為秦惠王。秦惠王二話不說,把商鞅抓了,再五馬分屍,這當然令到仇恨商鞅的人十分開心,可是,商鞅變法的制度,卻仍然是繼續在秦國使用,令到秦國一天比一天的強大起來,終於掃平了六國。

2. 
我很喜歡同人們說一個故事,就是董建華的「八萬五」。
董建華的「八萬五」政策,實行了3年,在2000年有85,710個住宅單位建成,2001年有10萬個住宅單位建成, 2002年則大幅減少至67,000個。換言之,這3年一共有252,710個住宅單位建成,其中大部份都是公屋和居屋單位,這也即是說,在「八萬五」政策之下,應該有十多萬人是受惠了的。我所認識的年輕朋友當中,也有不少是在這時候獲得分配「上樓」。
然而,「八萬五」也造成了樓價的大跌,在2003年6 月的高峯期,一共有105,697宗負資產按揭,佔所有按揭的22%,涉及金額1,650億港元。正是因為這些負資產人士的怨恨,令到2003年7月1日,有50萬人遊行,令到董建華在2005年的「腳痛」下台。
今天香港的房屋不足和樓價問題,就是當日的「八萬五」並沒有貫徹始終,所引致的。我很喜歡舉的一個比喻,就是一個疑犯被抓了進警局,要麼馬上認罪,要麼打死不認罪,最壞的就是給痛扁了一頓之後,才去認罪,這樣既受了罪,也要坐牢。
「八萬五」這政策的原意是好的,可以有效的改善香港人的居住問題,問題在於副作用太大,會令到樓價急跌。然而,「八萬五」推行了一半,未竟全功,便給民意和地產商煞停了,所以負資產是出現了,人民的居住環境卻沒有改善好,這就好比疑犯給痛打了一頓之後,才去認罪,這是最笨的做法和最壞的後果。

3. 
至於商鞅變法和董建華的「八萬五」有甚麼關係,大家不妨自已聯想吧。
29. 山高雲低 2014-08-14 12:03:28

博士:

還有一招叫偏方。此城市可向彼城市借糧。就如孔明借用東風一樣。澳門大學沒地,可向內地借地,兩地政府在橫琴也諸多搞作。

CY這個政府,卻沒此能耐!!!

還有一招叫「秘方」,是CY的獨門秘方。當年8萬5,曾令港人死傷枕藉的獨門秘方,今日可以思量是否可以借屍還魂,殺你個措手不及。

30. 地價跌50%, 但樓價創晒新高, 代表左咩?? 2014-08-14 12:06:02
政府重推白石地市場下調估值最多50% 


政府重推大埔白石角科進路地皮,將於下月招標,市場預期地皮價格約23至24億元,折合每呎樓面地價介乎3200至3400元,與5月鄰近科研路每呎3300元中標價相若,但較首次招標時下調30-50%。 

美聯和中原測量師行都預期,科進路地皮估值約22.9億元。美聯測量師行董事林子彬相信,地皮再次流標機會不大,因為估值可參考上次鄰近地皮的造價。 

中原測量師行執行董事張競達指,發展 

商已有不少土地儲備,今次出價未必進取。 

提到近日財政司司長曾俊華、金管局總裁陳德霖,及財經事務及庫務局局長陳家強三大財金官員,都就本港樓市發出預警,但張競達相信,言論未必影響發展商投地意欲,但出價或傾向保守,貼近區內二手樓價。 

***** 

D咩面粉貴面包就貴既蛋散去左邊[sosad] 仲咁多人去買樓就知香港呢班人無得救, 個個等成世幫地產商打工la#adore# [sosad] #ass#
31. To 16 2014-08-14 12:06:50

啲人係慣左又食又溺, 又唔見才爺嚇吓佢地因住冇平屋住, 才爺淨係識嚇有錢納稅嘅人。


學校部分孩子因家貧而不經常有早餐吃,這會影響他們上課時的精神和情緒。有幸得到外界的捐助,供應孩子每天一份營養早餐,包括一盒鮮奶和一個新鮮麵包。學校既沒有小食部,人手也有限,早餐的事前準備和派發工作是由家長義工輪流負責。他們大清早(七時十五分)便要回到學校準備,趕緊把剛送校的新鮮麵包逐個放入紙袋,以保持麵包的清潔衛生,又到雪櫃拿取鮮奶,運到禮堂派發,工作雖然瑣碎,但卻繁重。

有一天早上,負責派發早餐的家長義工,發覺貯存鮮奶的雪櫃鎖匙不見了,只好等待校務處職員在八點上班時,才能以後備匙開啟雪櫃,義工們只好先派麵包給孩子。可是,有家長卻以極不耐煩的語氣對義工說:「不知你們幹甚麼,為何這麼遲還未派鮮奶?沒東西喝,孩子怎吃麵包!」

發牢騷的家長完全沒有體諒義工家長的辛勞,只因稍為延誤派發鮮奶,便不停指責和埋怨義工。到了派發鮮奶時,令人更失望的事情發生了:有部分家長不守秩序,沒有排隊便蜂擁而上,搶著要為自己的孩子取鮮奶。當義工表示要由學生本人排隊領取,家長不可為孩子代勞,有些家長即時以不禮貌的說話,責難義工處事沒有彈性。家長義工十分難受,也慨歎無奈!

梁紀昌校長說: 「我想那些牢騷家長可真是太善忘吧!忘記了早餐不是他們用錢購買的,也忘記了分發早餐的不是餐廳侍應,而是家長義工,其他家長理應感謝他們,而不是責難他們;忘記了他們身處在教導孩子知書識禮的學校,也忘記了插隊不守秩序是為孩子示範了一個壞榜樣,更加忘記了他們是肩負身教孩子角色的爸媽。就算學校怎樣用心教導孩子,要孩子做個「三好」學生──說好話、做好事,存好心,也被那些粗魯家長的行為破壞了。」

有家長向梁紀昌校長投訴孩子很難管教,他說: 「這就是因為孩子缺乏家教──家長的身教!如果說孩子沒有禮貌,但家長是否懂得尊重別人?說孩子不聽話,但家長又是否有耐性去聆聽別人、存有體諒和包容之心?說孩子懶惰,不願做家務,但家長是否見到零亂的物品便主動執拾,而不是袖手旁觀?

家長期望孩子有禮、孝順、勤力,他們首先要以身作則,做好自己本分,為孩子樹立好榜樣,家長要為自己的行為種下一個善因,才可給孩子結出一個善果。」

家教的重要,在乎當子女因無知出了亂子時,父母能給予正確的指導和糾正,免得讓孩子的天真變成無知、活潑淪為野蠻。父母不履行家教的責任,除了是陷自己的子女於不義之外,更是一種欠缺公德心的表現。如孩子在地鐵爭座位、隨意飲食或玩至忘形等等,便是缺乏家教的表現。

孩子上學讀書,學校除了教導知識,還教導做人道理及德育的培養。梁紀昌學校近年收到很多外界的捐助,透過獎勵的方法,改善了孩子的生活,這種人間溫情,梁紀昌校長要求孩子銘記在心,所謂「滴水之恩,湧泉相報」。學校除了要求孩子努力讀書,還要他們做個守規有禮的人,日後回饋社會。而身為家長的,也不要做個善忘的人,要做個孩子的好榜樣,對人的過失多點包容和體諒,因為社會已給予我們很多機會。 抱怨只會使人發瘋,報恩才會令人發奮!」

32. 啦啦隊 2014-08-14 12:10:10
偉大的習主席,現正大力反貪腐,愛國的你又豈能不響應? 

趁8。31暑假尾聲之際,一於到旺角西洋菜街。 
嚴打帶同贓款潛逃香港之賣國賊! 

8月31日 下午三点钟 
旺角地鐵站D2出口見 

活動連結:https://www.facebook.com/events/1477321329182507/?context=create&ref_dashboard_filter=upcoming&source=49 


[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10352896_559029297535066_8192815267303408694_n.jpg[/img]
33. 小陽 2014-08-14 12:16:49

To EAST ,

GOOD news !

HK GOVT  use his self -made shit  to throw to his toes !!!!!

THe public housing residents MUST fight for their own right !!!!

Good boy !

34. To 32 2014-08-14 12:19:26
自由行唔係貪腐的受害者咩? 在國內買唔到先至要走落黎, 你要唔要睇醫生?
35. To 33 2014-08-14 12:24:28

果頭仲好似有蟻員掛 banner 要求恢復出售公屋添, 又睇吓哩個正苦點樣自食其果。


36. 肥婆四 2014-08-14 13:00:43
公屋隔離起間屋都咁大聲?咁請問香港咁多行車天橋,兩邊的業主受噪音之余,又要減值點計先?
37. 路人5 2014-08-14 13:09:14
這樣有空去旺角示威,不如組織義工隊,去醫院探望病人,或去幫老人家去做家居清潔。更多人受到你的幫助。
38. 工商舖學神 2014-08-14 13:10:27
信佢五年,夠啦!租金升哂,樓價升哂,首期冇哂……
39. 惜緣 2014-08-14 13:11:57
To 9樓、10樓 啦啦隊,
你係乜水,真是豈有此理!
見襯你係度都是亂9x, 唔好因為大家的容忍,你就可以為所欲為,好心你尊重下自己的人格,其實對你呢種人越容忍就越係害了你地,希望你會明白我點解會鬧你,阿彌陀佛!
40. 子婷 2014-08-14 13:23:09
好有趣又貼切!Like!

政府這樣亂搞,加速了強者越富,弱者越貧的發展...
貧富越是懸殊,社會越不平衡,民粹又越會嚴重。香港也只會越來越不安寧呢。
41. 打工仔 Andy 2014-08-14 13:36:22

To 39 惜緣兄

講得好!

42. 大王妹 2014-08-14 13:40:45
呢篇文有黄子華咁幽默,博士,比個like你
43. 大王妹 2014-08-14 13:40:45
呢篇文有黄子華咁幽默,博士,比個like你
44. juli 2014-08-14 13:49:40
湯博士比喻得非常恰當又非常之有趣,, LIKE 爆
45. To 36 2014-08-14 14:09:25
公屋嘈喧巴閉就可以嘈喧巴閉響天橋起隔音屏障, 私樓囉禾, 當然係條橋負荷唔到愛莫能助啦.
46. Ed 2014-08-14 14:27:29
Haha! Dr. Tong, it is a really ineteresting article!
47. 2014-08-14 14:28:33
to 35 :果頭仲好似有蟻員掛 banner 要求恢復出售公屋添, 又睇吓哩個正苦點樣自食其果。


呢樣又OK喎
跟慣例, 賣佢市價七成, 要轉手要補三成地價

到時一間未補價公屋,  賣你二百萬, 睇下有無人買?

租就唔使二千, 買就唔止二百萬, 班寄生蟲數口咁精, 你估會唔會買?
48. 啦啦隊 2014-08-14 14:29:05
封左個網囉,我點9UP過湯生寫D文章.乜數據都冇,支持自己論點.我係老師比1分你,因為有好多打手
49. 啦啦隊 2014-08-14 14:30:34
好消消係,中國好快玩完,壞消息係共產黨下台,有錢佬要去老毛KISS下佢個春袋
50. 2014-08-14 14:39:08
to 39 惜緣
對果啲無事生非, 只為撩交嗌的廢青, 最好方法係漠視, 睇佢唔到
以下就係形容呢啲人就啱晒:「數據又欠缺,入面無內容,只係識鬧人, 唔好以為有個地方比你,就可以亂9UP」
51. 啦啦隊 2014-08-14 14:41:18
個個上黎都係廢青,你都係,,,
52. 啦啦隊 2014-08-14 14:41:39
呢度係咪請打手.本人要求時薪60蚊
53. 啦啦隊 2014-08-14 14:43:00
本港首富李嘉誠旗下的和記港陸(715)周一宣布,獲深圳上市公司泛海控股收購,再次引起拋售中港資產的熱烈討論,《證券日報》統計,過去一年時間裏,李嘉誠拋售手中資産,累計變現金額已超過800億元(人民幣‧下同)。

當中李嘉誠旗下唯一A股上市公司長園集團貢獻了22.56億元。據悉,李嘉誠旗下長和投資1995年以2400萬元人民幣入股長園集團,20年後投資回報率超百倍。 

成哥都唔同大陸玩遊戲
54. 路人 2014-08-14 14:53:54
啦啦隊啦啦隊!世界將會大亂,我地幾時上扯旗山山頂霸番間大屋,約定你呀,不過你要依時食藥先。
55. 啦啦隊 2014-08-14 14:58:04
呢個世界幾時冇亂過?香港人睇唔到伊拉克打仗就以為太平?
56. 偉 2014-08-14 15:03:39
她好笑,很有趣的比喻,十分配服博士的幽默感。
但小弟覺得食和住還是有些不同的。


57. 偉 2014-08-14 15:10:11
驚方!
博士玩 食字的功力 比很多廣告人更高。
58. 惜緣 2014-08-14 15:10:37
To 41樓 打工仔兄 及 50樓 東兄,
我諗下諗下終於明白一樣嘢就是: 啦啦隊根本唔知道自己成日9x, 佢認為自己的9x就是普通人的正常說話,所以不管我們說什麽,可能都係嘥氣,因為佢無藥可醫。

59. 熱血巿民 2014-08-14 15:20:43
TO啦啦隊
我估計你可能面對莫大的困難,所以心情不好,提議學習你题出的喬布斯,躺下來,渴杯凍水,平静心情,求天主幫助,如誠心,—定有回應。請參考我前幾天post 聖堂聽到的故事。
60. 大寶二寶 2014-08-14 15:23:48
啦啦隊大哥, 夠鐘返青山食藥喇。

共遠之, 哈哈!
61. 打工仔 Andy 2014-08-14 15:29:49

To 58 惜緣兄

不要勞氣!

正所謂道不同不相為謀,不要理他!不要浪費我地時間!

62. CD ROM 2014-08-14 15:41:53
理D無謂人就真係無謂啦, 留番d氣網友門傾下閒計好過啦!!!
63. 望東樓 2014-08-14 15:42:19

few obvervations on the table on page 14:

1. rental increase from 02 vs 12 / 13 is ~3.65% on compounded basis. If your boss inform you that your salary increase next year will be 3.65%, what would you say?

2. shocked to see the government performance index is actually 20-30 points above 2002.

3. While the Press had been screaming deterioration in freedom of press in HK for that many years, the related index seems largely unchanged since 2002.

64. 福建大學碩士研究生(農務系) 2014-08-14 15:46:06

「另一位勇者提出一條辣方,就是將辣椒混入糧食,令害怕辣椒的市民不敢進食,糧食不足問題暫時可以舒緩,但這條辣方止得一時,唔止得一世,而且,市民在別無選擇的情況下,慢慢地開始習慣食辣椒,而且,辣椒令人開胃,食得更多,最後,糧食不足問題又再重現,糧油價格又再飆升,令政府束手無策」

呢個比喻簡直一流

 

65. 福建大學碩士研究生(農務系) 2014-08-14 16:07:46

解毒偏方:

 

1. 政府應該鼓勵香港人同屋企人住,5-8人住一個實用400尺單位,年尾每人收$36,000

 

2. 新移民如果不來港居住,年尾每個家庭收$50,000

 

3. 私樓業主把自住物業出租搬返去同屋企人住,免收物業稅,另外,每戶每年津貼$80,000

66. 亮劍 2014-08-14 16:40:37

5. 亮劍 2013-11-11 11:54:00

淡淡的謬論:

 

1)一手劈價,2手要跟?

 

小業主如果自住,使乜理佢?

又要是有正現金流的話,繼續收租有何問題?

點解要跟價沽?

何況發展商係咪真劈?請睇清楚夾下價唔該!

 

2)加息之後樓價就會跌?

 

加息?!請問聲幾時加先?

而且邊個可以整個圖來俾我睇睇,加息之後嗰一年半載就會令到樓跌?

 

3)政府打房都係為香港好,保護金融系統安全呀?

 

人哋有幾球首期,只係用入息三分之一去供樓,就唔「俾」人換樓,要罰款!

反而那些要左支右絀班首期,做足九成要借按保,要供足三十年才能緊緊過壓測嘅人,你就鼓勵人家上車!

一句講曬,應該買嘅,你政府唔俾人買!

本來要等待一下嘅,你政府就夾人上車!

 

4)地產代理都係衰神,夾埋政府、地產商同小業主夾高樓價,魚肉小市民!

 

地代如果現在仲唱好,夾高樓價,咁叫阿水來接貨?

地代嘅角色,係將買賣雙方分歧收窄,做成單刃先係路,佢理得你業主幾錢入貨,要不要入肉?

對佢哋呢啲賺佣金嘅行業來說,成功做成買賣就有錢,否則斗零都冇,將樓價唱高,令到客源更少,對他們有何好處?

唱好冇生意,唱淡有銀用。俾著我係地代,我就唱淡啦!

 

5)政府出招,樓價必跌,不要逆勢而行呀!

 

點解政府要出招?因為佢哋知道,如果唔出招㩒實啲有實力買樓人仕,個市升硬囉

但有様嘢好奇怪,港人對特區政府嘅信任度好似極低喎,但唔知為何呢下佢哋,又咁信政府打擊樓價會做倒嘢呢?!

 

6)現在樓價貴,等平啲先買!

 

點解樓價貴?經濟好人人有工做!

點解樓價趴街?經濟衰好多人失業,焗住或被迫賣樓救急囉!

仲有一樣嘢好鬼衰,樓市跌銀行緊收遮,咁除非你大把水又係打緊份政府工,否則錢莊借條毛俾你!

 

7)去新界咪有大把地,點會唔夠地起樓?

 

新界當然有好多地啦!但佢哋都有人霸佔咗啫!你政府要發展,問過那些鄉親父老,四叔同誠哥未?

可能改變政府手持嘅郊野公園地,放少少出來,夠幾拾年用!

但波叔提下咋,已經瓜老襯!

 

8)現在就話經濟好啫,人冇千日好,花冇百日紅!

 

人生有多少個十年?你唔襯弍零叄拾歲去搏,唔通等到幾拾勾才去首置?你有冇能力FP呀,否則銀行借6竹過你!

 

9)租唔得咩?

 

其實咁多次樓災,災民最主要嘅死因,並非摸頂入貴貨,而係佢哋高估及計算錯自己的供款能力,又無預留後備資金,因而慘遭毒手!

極端例子,你97年摸頂入件太古城,每月供款冇脫期,現在供甩啦!

反之你03CCL3X俾你百零入康怡又點?三個回合脫咗期,現在咪做租客囉!

在香港除非你老豆老毋有,或者你窮到燶要輪公屋,否則點都要想辦法上車,買樓有風險,但租樓風險亦唔細,如果真係想過、度過、衡量過你冇呢份膽量,咁真的唔好勉強,無謂害人害己累街坊!

 

10)供唔掂樓咪大6

 

現在租緊樓嘅人兄,要是你收入大減,交唔倒租,請問點收科?你個業主會否通融通融唔使你交租?

咁如果一個小業主,遇到相同情況又會點?

無調查我唔會齋講,問過下人點柝招啦!

A 首先供款年期唔好借盡,咁就算有乜冬瓜豆腐都有走棧位!

B 首期最少三成半到四成!

C 預留最少一年按揭供欵備用!

D 毎月當自己係供緊五厘息,有剩做人仔儲備,要是仲係兩厘幾息,千萬唔好還俾銀行,而呢筆供款不要過入息一半!

E 買定保險以防不測!

 

香港呢次樓市上升浪,係集合以下因素所致,乃完美風暴!

A 經濟好、失業率低。

B 環球利息普遍低企。

C 全世界政府都狂印銀紙,熱錢充斥市場。

D 大陸經濟仲有7%以上增長。

E 香港土地供應嚴重供求失衡,政府想搵多哋地,又受到掣肘。

F 新增以下需求:雙非童、大陸留學生、大學外地畢業生可留港就業。

G 政府想去救火,但用錯火水!

 

本來要壓抑樓市升勢,應該去增加供應,但打房政策的終極效果,係迫持有物業者唔好再做買賣!

對付炒家嘅SSD⋯⋯迫人厚切取代薄咳,叫人囤積居奇就係呢種!

對付表叔嘅BSD⋯⋯迫地產商(與及港人買家)同佢哋埋單找呢條數!

對付收租佬嘅DSD⋯⋯佔整體2手市場逺一半嘅細呎數單位,本係上車盤來源,但DSD令換樓鏈斷裂,攪到換樓客企曬喺度,換楼不成唯有寄居喺一間細碼樓度,咁就整到大中型單位養老鼠,中小型單位供應更加緊張!

 

樓飇若是只得一兩個因素,咁對症下藥自當藥到病除,但現在香港所遇到嘅係幾種利好因素齊現,加政府政策失誤!

 

如上述各項因素繼續,咁下年就會爆單邊,這就係我的預測!

 

67. 啦啦隊 2014-08-14 16:41:24
擦鞋,又要打工,真係好嘔心

MR.LEE,都走唔同大陸人做生意,你地慢慢北望淫周
68. A 仔 2014-08-14 16:48:23
湯Sir  是否帶隊本週日反佔中游行 ? 我想跟你條隊 ..........
69. 打工仔 Andy 2014-08-14 18:10:48

蘋果日報

狼來了 自擾定膽怯?

三個香港金融政策最高權力的人,三日內輪流喊「狼來了」。財爺曾俊華憂慮本港爆發「完美金融風暴」,掌管2.5萬億元外滙儲備的金管局總裁陳德霖就指本港面臨流動性收縮、利率上升和資產價格下跌的三重打擊,就連財經事務及庫務局局長陳家強亦預警,現時樓市面對的風險,相比兩年前更為清晰,警告一旦入加息,樓市會受到牽連。

三個人份量舉足輕重,但諷刺的是,大部份人聽完有關唱衰香港經濟言論,恐怕只是得啖笑,然後股照炒、樓照掃,完全不當是一回事。問題出在哪裏,恐怕是一次又一次的溫馨提示,換來一次又一次的預期落空。

由2011年開始,財爺已經開腔警告(見表)樓市乾升不尋常,利率一旦升三厘,負擔會相當困難。分別在2012、2013以及今年,財爺及陳總七番八次叫人小心,告戒「入市有風險、樓市有泡沫、熱錢必流走」等,殊不知樓市照升如儀,一班信以為真的準買家,等了又等,上車希望白白流走。

每隔一段時間,便收到讀者來信投訴專家貼士的準繩度,有部份當然是鬧他們畀生埃,更多的是因為聽專家之言,沽早了賺少了,(財演)唱衰冇買,股價卻爆升因而揼爆,心有不甘。這都反映阻住人發達,隨時衰過累他輸身家。

三巨頭溫馨提示

變耳邊風

財金官員向來言行審慎,但過去四年卻不停出口術或預警,情況一如「狼來了」的故事,市民及準買家習以為常,對此類消息感到麻木。今次三人齊齊發功,背後有理有據,可是參考昔日股市及樓市的互動表現,今年股市好景,樓市要跌的機會實屬不高,高官的溫馨預警,有機會於今年再次落空。

股榮統計2000至2013年,恒指與樓價(中原指數)升跌相當一致,除2011年樓升股跌外,其餘12年間股樓皆同升同跌。股市越好景,樓價越旺(09年股升52%,樓升29%);港股急插,樓市亦冇運行(08年股跌48%,樓跌16%)。傳統智慧,股市一般跑先樓市約一季至半年時間,滬港通開波在即,連金管局亦轉軚,承認有部份熱樓湧港股,今年股市似乎易升難跌。要樓市跌,單靠三巨頭明年加息預告,市民可能已當作是耳邊風,「真係加息先算啦」這種意識形態,其實是樓市最大風險。

近日讀到文學家余光中的《狼來了》,非常喜歡文尾的一句:「說真話的時候已經來到,不見狼而叫狼來了是自擾,見狼而不叫狼來了,是膽怯。」送給各位高官之餘,亦贈予見到狼扮作冇事的人。

70. 啦啦隊 2014-08-14 18:38:58
人地爺財下面只至少有十幾個精英睇香港經濟數據,
湯生一個人勁個十幾人,洗咩係度寫文,去左大陸做分析師,唱好後果係咩,咪多D左仔上門食飯囉
71. MBB 2014-08-14 19:08:48
如果各位想在九龍城搵樓既朋友, 一定要小心一間叫"天申置業",唔好只係為左41校網而誤墮陷阱, 以及自己攞黎勞氣!
事緣本人先係網上預約左一位"王先生"係今日三時睇樓, 及後再約了位"Maggie Ma"睇第二間! 之後先發現佢地係同一間地產, 已即時打電話俾"Maggie Ma"問佢地係米有位"王先生"都有放盤,有冇問題! "Maggie Ma"回答話: 係有, 不過各有各睇, 唔會有問題! 好啦, 我米放心去睇樓, 點知睇完第三,四個盤後, 已經三時了, 但當時因為肚餓, 米打電話俾"王先生", 打算約遲小小先睇, 點知居然同我有以下嘅對話:

本人: 王先生, 我本來約左三點睇樓, 而家想約遲小小...
王先生: 黃生, 你係米在我其他同時嘅盤到有留言..
本人: 係呀, 有, 有咩問題呢..?
王先生: 你究竟想要啲咩盤架(語氣開始好差咁問)
本人: 我之前都有同你同事講, 一房至三房單位我都想睇, 因為要睇下啲盤先決定係一個人住定兩個人住...
王先生: 咁你個範圍都好闊(語氣極差)
本人: 有咩問題先..
王先生: 我懷疑你係其他地產嘅親戚黎攞業主啲資料,跟住去自己聯絡業主搶生意...

自問租樓買樓經驗也不小, 遇過無數地產Agent, 未發生過一個咁幼稚及無理嘅agent, 如果佢有懷疑, 都冇可能對住一個客咁講嘢!
佢之後仲話而家我唔會同你睇, 唔做你生意, 真係四個字形容:不知所謂!
之後再打電話問個位"Maggie Ma"嘅Agent, 問點解之前一晚明明問左你會唔會有問題, 佢不停Repeat 5次以上...話每個人處理事件唔同! 完全不承認自己有問題, 也不去好好解釋, 只係迥避問題, 好啦, 我就問佢, 你地公司大老細係姓咩, 我要投訴王先生, 點知佢第一句話我:我無必要答你!!!! 跟住再問多佢兩次你老細係米王生, 佢話唔係, 但當時個位王生聲稱自己係老細! 那位Maggie Ma最後都唔肯講公司老細貴姓! 試問現今社會仲有咁嘅員工, 咁嘅Agent!! 本人已找了正式渠道去處理呢件事, 在此希望各位想係九龍城區為小朋友而搵樓, 衷心你們找其他也不要找這間, 佢地咁樣做生意都會一啲不負責任嘅Agent!! (((所有報張雜誌本人已寫了電郵比佢地)))

72. 回 70 2014-08-14 19:19:56

阿低低B,十幾個經濟分析員月薪加埋有幾錢呀?呢十幾個分析員加財爺又有邊次準呀?你又知唔知湯生一個月袋幾錢呀?你建議湯生咁叻最好返大陸做分析師呀?真喺要問多你一句,你食咗藥未呀?

73. to 啦啦隊 2014-08-14 20:36:54
算啦你同阿傻tom d狗嘈冇用既,成班不停自説自話唱好樓市互相幫大家打飛機,香港一亂成班即龜縮
74. to 73 2014-08-14 20:46:41


香港無端端会乱?唔通你班废青玩自焚?


75. A 仔 TO: 啦啦隊小朋友 2014-08-14 20:49:50
小朋友。記得夠時間吃藥!!!
76. 天空 2014-08-14 22:20:50
嗰個啦啦隊廢青……呀…唔係……係廢物講嘅嘢真係好廢……btw.....博士今日篇文好到題……正
77. 天空 2014-08-14 22:31:18
喂廢青!呀……又講錯……你有冇去反政府話唔准起樓喺你間公屋隔離呀?冇???明白,原來仲排緊隊上公屋呀!陰功……thanka for DR Tong gave us many advice on propert market....leading me a way to owe a much bigger house in premium area with my 2 kids......廢物……明唔明英文呀?跟我地D師兄師姐學下嘢啦!廢物!!!
78. 業主 2014-08-14 23:00:05
啦啦隊係廢青
79. to 77 2014-08-14 23:46:26
喂7頭打完飛機嗱?我哽係唔明你d英文啦狗屁不通弱智都寫得好過你.....by the way...你明呢道d人寫乜㗎呵?駛唔駛從如何便便開始教起呀?
80. 天空 2014-08-15 00:10:42
梗係要如何便便開始教起啦,對住你呢D廢物……哈哈哈哈……
81. 蜕变中嘅懒人 2014-08-15 08:53:00
啦啦隊兄嘅絕望悲嗚,係渴望同情嘅呼喚,網友愛莫能助,就讓此可憐人自我催眠一番,然後回歸沉寂算了。
82. 廖創興新抱$200億傳奇 2014-08-15 10:03:24

[神州股票資訊]廖創興新抱$200億傳奇 @ 2011-08-27 18:46:40

2011-8-25  NM




歐美債務危機觸發全球股災,樓市 有高處不勝寒之勢,炒家要做足防風措施,但紀惠集團主席廖湯慧靄及行政總裁湯文亮,卻可冷眼旁觀。他們是本地隱形收租「大戶」,手上物業市值達二百億,單 是每月租金收入已三千萬元!但負債不足三十億,防風措施做到足。

廖湯慧靄(廖太)是廖創興銀行的八少奶;這邊廂,廖氏家族正回購家族中成員廖烈文手頭的集團股份,更傳出免去其董事職位,分家意味濃烈。那邊廂,廖太拿着 三十年前由丈夫廖烈正打的資本,從炒賣數十萬元車位到現時持有數百個商廈、豪宅及鋪位,手頭資產總值比市值六十億的創興銀行多一大截!

廖太還有個同舟共濟的弟弟湯文亮,甘心為她打拼,出謀獻計。湯氏比紛爭不斷的廖家團結;坦言「最聽家姐話」的湯文亮,接受訪問時說得坦白:「阿媽教落,最 緊要嫁個有錢人呀!」

近年代表紀惠向傳媒發言的是湯文亮,代表紀惠簽名買賣物業的也是湯文亮。不過市場傳聞,這個紀惠行政總裁也只是「丞相」,背後控制大局的是其家姐「太后」 廖湯慧靄,湯文亮回應說:「我唔介意人哋點講,家姐話我手氣好,暫時買入嘅物業都幾好喎,咪由我繼續簽名囉。」

就在辦公室訪問湯文亮期間,記者遇上穿了T恤、四個骨褲,一身撲素打扮的廖湯慧靄。甚為低調的她,見到鏡頭十分抗拒,對着攝影師,聲如洪鐘地說:「唔好影 呀﹗」回應對於家人的關係,溫婉之間亦流露一絲辛辣:「我哋一家人好好o架,邊個生日都會開party慶祝,又會一齊去旅行。哈哈,唔好寫八卦嘢,我哋唔 會好似人哋兩姊妹要爭啲咩o架!」

投資失敗焉知非福

這兩姊弟多年來分工合作,從不間斷。紀惠集團由廖太於七六年創辦,當年其丈夫廖烈正在廖創興負責九龍區的貸款部。在廖創興銀行任襄理的廖湯慧靄,獲廖烈正 打本數百萬元,成立偉邦投資公司,開始涉足財務地產。偉邦辦公室在旺角廖創興銀行大廈八樓,偉邦早年也得靠廖創興,「嗰時咩都唔識,無奈都要靠廖銀幫手, 借足九成o架。走出去搵銀行借錢,個個話你有廖銀做大水喉,使咩借吖。」湯文亮說。另一方面,偉邦持財務公司牌照,以財仔名義向外資銀行借入成本較低的同 業拆息(Hibor),買賣住宅物業。湯文亮憶述說:「當時一般銀行按揭息率差不多要十二釐,但用財務公司名義借Hibor,成本才三釐,但豪宅收租卻有 八至九釐,可謂穩賺。」這招「好使好用」,其間偉邦買賣多個豪宅,如舂磡角海天徑華翠海景別墅二十多個單位,後來偉邦改名紀惠集團,物業長揸不放;偉邦這 時期尚屬小規模,直至九四年,是集團的一大轉捩點。當年有感香港物業價格太貴,廖太想回內地發展。湯文亮先行花一年時間,走勻東莞、惠州,最後在中山小欖 落腳,做發展商自行興建物業。不幸遇上國家宏調,銀根收緊,部分項目幾乎爛尾,幸好投資額只是八千多萬。是次失敗,焉知非福。九六、九七年,香港樓價高 企,他們就是因為在內地的資金未回籠,未有入貨,最終樓市見頂,他們無債一身輕,幸運地避過了一劫。湯文亮說,直至○○年,投資中山的資金終於回籠,他們 見過鬼怕黑,開始退而求其次買入車位。「當年公司仲有豪宅喺手,但可用資金實際得幾億。車位入場費平,又有六、七釐回報,風險低,先迫不得已買,但買賣車 位缺點係煩,升值慢。」三年間他們前後掃入三、四千個車位,如鯉景灣、黃埔花園及紅磡中心等來收租,令廖太贏得「車位天后」的稱號。

食正升跌浪

湯氏姊弟慢慢來,等到真正的黃金機會——○三年沙士。當時湯文亮見市場上大部分物業價格跌得十分低殘,且有大量銀主盤湧現,便向家姐提議轉型買鋪。為了套 現更多資金,他先把同一屋苑的三成車位提價三成賣出,再把餘下七成車位按予銀行承造按揭,如鯉景灣涉及近三百個車位,他說:「由於貨源歸邊,提價都賣得 出,我哋拎去銀行造按揭嘅車位估價相對上升,又借多咗錢。」他把借來的錢、車位租金收入,加上內地回籠的資金總共十億元,全拿來買「銀主鋪」,第一個買入 的鋪位,是位於告士打道二百號地鋪,當年只需七百五十多萬,收租四萬元,如今租金已升至十五萬,該鋪市值更達六千萬,升幅近七倍,湯文亮指○三至○五年用 清十億元掃貨:「十億買貨,俾三成首期,即係可以買到幾十億貨,依家仲要升值十倍八倍,你諗吓個槓桿幾大!」在香港能抓緊一兩個地產機遇,足可成為巨富, 紀惠集團就是典型例子。湯文亮指紀惠算是順風順水,最困難是○八年金融海嘯,東亞是紀惠集團主要往來銀行之一。「最驚係當時傳東亞擠提,我日日坐唔安,心 理壓力好大。銀行死,第一時間call loan,物業又賣唔出,點可以唔驚。」後來政府宣布擔保客戶存款,平息擠提風波,他和家姐叫齊同事,返公司開香檳慶祝。

股票擔保搏升值

不過眾多銀行中,仍有較保守的要按規矩追收物業估值的差價,當中包括滙豐,要紀惠放低五億元做擔保。最後湯文亮想了一條好橋跟銀行協議,「我睇好當時藍籌 股價低殘,話照放五億元做擔保,但你哋要用來買藍籌股票增值。」結果證明湯文亮眼光獨到,現時該批股票已升值達三倍。投資物業,銀行的角色尤其重要,為取 得銀行的信心,湯文亮說:「紀惠一直最堅持就係唔會遲還錢俾銀行,故就算銀行要call loan(收緊貸款)都唔會第一個call我哋先啦。」現時,主要的往來銀行包括恒生、中銀及東亞,但有時也會幫襯其他銀行,「有時人哋嚟拍門,都要俾啲 生意人哋做。好似我哋幫新加坡政府買入中遠大廈,梗係要用番星展銀行啦。」俾面派對,就是為了有日銀行真的落雨收遮,紀惠也有後着。

姊弟分工合作

現時紀惠手頭四成是商廈,其餘三成商鋪、三成豪宅,全部長線出租,還保持公司流動現金達十億元,負債只三十億,較市值不足一成半。「我哋會漸漸增加甲廈的 數目,賣走手上的乙廈,因為甲廈有市價,市價係幾多,租金就係幾多,大機構唔會同你為咗少少錢講價。」買商廈,要一層層的掃,「你可以控制同一層嘅租客組 合。」買鋪,就面積愈大愈好,最好是相連鋪,可以打通,「香港將來都係連鎖店嘅天下,小鋪做唔住o架!」 另外他們還掃入一幢幢物業,包括佐敦柯士甸廣場全幢。現時紀惠規模龐大,有一次廖太不明所以地去問湯文亮:「細佬呀細佬,點解我哋有咁多錢嘅?」湯文亮唯 有回應:「家姐呀,梗係我知你唔知啦,你睇我哋戶口,總之有囉!」 湯文亮與另一弟湯子亮大學畢業後,已即時回港任廖湯慧靄的左右護法,讀會計的他負責投資部、讀建築的湯子亮負責工程部,出資的廖湯慧靄就是公司的「太 后」。湯文亮指這個「太后」性格很強,他記得家姐十七歲就在美國認識了表哥的同學廖烈正,二十一歲就結婚,感情好得很,但○三年廖烈正突然離世,「全家人 都好upset,家姐反過來安慰我哋,佢同大家講,地球都係要繼續轉o架啦。」

揣摩家姐心意

廖太的強悍作風在公司亦然,「家姐唔會出橋,佢只係一個decision maker,我要負責俾solution佢,而唔係俾questions佢。」湯文亮說。他經常要如一般打工仔般自行揣摩家姐想法。「就算佢唔鍾意,都永 遠唔會親口拒絕我。佢唔出聲就要知咩事啦,幾想買個物業都要縮。反而有時佢say no,又唔係真係no,你要再諗方法向佢解釋一次。」他記得,有次測量師行第一太平把位於銅鑼灣的一個地鋪招標,湯文亮想買,「正貨嚟,我憑感覺家姐會 買,但佢一直無話好,又無話唔好,但聽日中午截喇。」於是他凌晨打電話叫律師、經紀於截標前的九時半齊集辦公室,契照睇、支票照樣準備,「點知最後一刻佢 真係決定去馬,好彩我已經準備好晒。」廖湯慧靄抗拒應酬,除了出席慈善及婦女會的活動,其餘就由湯文亮來頂上,他說:「佢係一個師奶嚟,佢同人都無咩話 題。」相反,湯文亮自問強項是「Dead Time Killer」,「有次同個客簽約喇,律師去咗搞文件,得番我同個客喺房,兩個人靜英英,講咩好?唔通講番個物業咩﹗一講佢後悔點算?梗同佢講吓天文地 理,等佢無時間諗番個物業。」記者就見識到其本領。在陽明山莊會所吃晚飯,喝了兩杯紅酒,湯文亮由微積分說到唐詩三百首,猛叫記者開詩題,由他唸,不知不 覺便唸了近兩小時。說到敏感話題,他又突然站起來,走到旁邊的紫砂茶壺櫃,說想找個給記者看。

創興銀行發展阻滯多

創興銀行(前身廖創興銀行)於一九四八年,由廖寶珊創辦。廖家是潮州人,有着「家己冷」性格,故銀行的家族色彩濃厚,上位亦講輩分。銀行由廖烈文、廖烈 科、廖烈武及廖烈智主力打理。大佬廖烈清早於五十年代去世,三哥廖烈科於九八年意外逝世,一直主理銀行的二哥廖烈文則於○九年退休,現時由四哥廖烈武任創 興銀行主席、五哥廖烈智任董事總經理及行政總裁。廖銀由廖創興企業持有,而廖創興企業則由廖氏集團持有。一九九四年,廖創興企業分拆廖銀上市。廖銀董事態 度保守,致發展步伐緩慢,現時市值只有六十多億,分行五十一間。○六年,廖銀易名為創興銀行,淡化家族色彩,有傳就是為賣盤作打算。可是,多次傳出賣盤消 息,至今均無下文。年初,已退休的廖烈文把持有的百分之二十三廖氏集團的股權,賣予其子廖駿倫的民豐控股,但最後遭其他廖氏集團股東拒絕,廖氏集團成員近 月更回購廖烈文手上的廖氏集團股份,及免除其董事職位,股權爭拗沒完沒了。

排行第二的大家姐

在澳門出生的湯氏,其父親早於五七年已過身,母親羅鳳蘭在澳門開設「利源棧」經營木材生意,另外靠幾個鋪位收租,養大其四兄弟姊妹,湯文亮回憶說:「我哋 細細個已經學寫租約。阿嫲同阿媽教落,一鋪養三代。」湯文亮一畢業,在母親半推半就之下便加入紀惠,從未打過工:「阿媽話你係加拿大一個人搵到咩工,返嚟 幫家姐好過。」廖湯慧靄是家中的二家姐,上有一姊,但湯文亮說這個二家姐卻有着大家姐風範。「其實家姐唔惡,唔會開口鬧人。但都令你驚,呢啲叫威嚴。」不 過最令他尊敬家姐的原因是,「佢會幫你安排好晒你嘅生活,你有病,佢會幫你搵晒最好嘅醫生,唔使你擔心。佢有嘅人脈關係,我哋唔會有嘅。」那次被銀行向他 們追收物業差價,「家姐突然間攞張兩億元支票出嚟,話係佢買股票買樓賺番嚟嘅私己錢,佢二話不說放咗喺公司,說隨時可用。」廖太是家族飯局的搞手,湯文亮 本月二十八日,六十大壽,廖太向他事先張揚送大禮,他像小孩子般笑不攏嘴地說:「佢話會送隻六十萬的錶俾我!」二十多年來,他沒想過自立門戶,連與家姐鬧 意見也沒試過,他說得坦白:「阿媽教落:『最緊要嫁個有錢老公呀!』」 湯文亮甘心做阿二,他說在紀惠多年,一直都是General Manager,近年才升任行政總裁,他說:「有一日有個經紀上嚟,問我係邊個,我話係普通經理,於是佢問可唔可以叫個高級啲嘅人見佢。都係為咗工作先改 職銜咋。」

交棒予第三代

廖太和湯文亮,已準備把紀惠交棒予第三代。廖湯慧靄兒子廖偉麟○三年從美國畢業回港加入紀惠,與湯文亮一樣負責買賣物業。廖偉麟說:「我返嚟幫阿媽係承 擔,而佢同爸爸都教我好多物業上面嘅知識。」事實上,廖偉麟是廖創興的第三代成員,不過一直以論資排輩作上位條件的廖創興,現時主席仍是由第二代廖烈武擔 任。相反,在母親提攜下,廖偉麟短短幾年,已升任至紀惠集團副主席。「依家幾千萬個啲物業就放手交俾Jeffrey(廖偉麟)負責o架喇。」湯文亮說。他 的女兒湯振玲四年前亦加入紀惠負責租務,湯文亮兒子湯振邦、湯振宇則負責紀惠工程部。年初,廖創興家族的廖烈文在未經其他家族成員同意下,把其廖氏集團約 二成三股份,售予其子廖駿倫的民豐控股,廖氏集團成員欲向臥病在床的廖烈文回購其手上的廖氏集團股份。傳聞這批股份回購價近五億,湯文亮對此傳聞不禁說: 「要廖烈文離開家族,都係分得五億!」以往湯文亮會與姐夫廖烈正吃飯聊天,廖烈正死後他與廖氏其他人已無聯絡。由於紀惠始終由家姐廖湯慧靄打本,湯文亮經 常這樣說:「記住廖太先係大股東,Jeffrery先係接班人。而且個pool咁大,使咩爭啫。」說完,哈哈大笑。他與太太及子女同住陽明山莊近五千呎頂 層單位,每天他凌晨四、五時起身寫稿、上班前到會所游水,每天九時回到辦公室處理公事,大部分時間下午就放工,即使留在辦公室,也只是與經紀、同事喝喝紅 酒,風花雪月,樂得悠閒。

家族兵團交棒下一代

1.07年加入紀惠。成績優異,是拔尖生,於科大Global Business畢業。為人細心,故負責管理約三十至四十億物業租務。曾以一點八億掃入三十多個錦綉花園單位,最後因物業有僭建清拆令而取消交易。

2.03年加入紀惠,於美國修讀經濟,數口精,故負責集團數千萬元的物業買賣。為人亦較進取,

間中會摸貨獲利,與集團保守作風迥異,但摸貨數量只佔總投資一成。

3.08年加入紀惠,較少接觸傳媒,除了跟父親監督工程,亦同樣擔任紀惠租務部經理,

負責公司招租及管理。精於繪圖,故跟隨父親為集團物業畫圖則。

4.加入紀惠未夠一年,跟隨父親學習工程工作,積極受訓。

83. 分享投資心得與見解,以筆會友 2014-08-15 10:24:57

焦點人物—專訪湯文亮博士   20130620

 

今時今日,不少精明的香港人在投資前,均會參考專業人士的分析及建議,才作出決定。今次基金訪問的主角正好是物業投資高手,他縱橫樓市已有三十多年,現時其集團持有的投資組合市值二百億港元,每月租金收入高達三、四千萬元。他參與過的不少物業買賣一直為人津津樂道,他亦樂於與讀者分享其精闢見解及獨到分析,現時在各大媒體常見到他的真知灼見,他就是我們的校友──湯文亮博士。

博士生於澳門,小時候曾跟澳門一代賭王傅老榕先生、傅三夫人及祖母學習賭技及賭場管理。傅三夫人當時給他的投資錦囊是:「開賭必贏,買樓收租」。他從沒有打算沾手賭場,但卻埋下日後從事物業投資的伏線。一九六六年澳門發生暴動,博士遂隻身來港求學,他力壓同儕考入香港浸會書院,但會計課程只讀了一年便隨家人遠赴加拿大升學。甫完成學業,博士並沒有留在當地發展,反而回港跟隨姊夫廖烈正先生學做生意。由於先生為廖創興銀行的家族成員,博士因此有機會接觸財務及物業按揭,從而了解物業買賣是一項最穩打穩紮的投資工具,後來他更與胞姊廖湯慧靄女士及胞弟湯子亮先生合組公司,開始從事物業投資。

博士表示,公司成立初期只有三名員工,公司一方面購入物業待價而沽,另一方面把物業放租賺錢。博士的胞弟湯子亮先生是工程師,物業的裝修工程均由他一手包辦,一來可保證工程質素,二來亦可確保物業能如期竣工,放盤出租。博士一直與地產經紀保持良好合作關係,他信守承諾,不會因為有更高的出價而把物業放租予他人,公司漸漸建立起良好信譽,物業出租空置率幾乎接近零。在眾多投資中,成績最彪炳的莫過如早年舂坎角的物業,在過去二十年間升值至少十六倍。另外,在九十年代初期,不少港人開始到中國內地投資,他亦於此時帶著港幣八千萬元到中山小欖鎮投資,成為地產發展商。博士起初只預算銷售八百個單位,但憑著個人的努力和掌握機遇,在短短六年間生意額超標完成,合共售出二千五百個單位,變現港幣四億元。博士在小欖鎮發展期間亦應當地鎮長邀請,協助培訓當地學生成為營業代表,教授他們物業按揭及管理的知識,此事一度成為當地佳話。博士笑謂,如今他走到小欖鎮,仍然是無人不識,無人不曉呢!

博士約於二零零零年回港發展,當時樓市仍然疲弱。眼見投資車位相對簡單,便大量購入,並於三個月成交期內將部分車位放售變現,高峰期擁有的車位數目多達四千個,令其胞姊因而得到「車位天后」的美譽;二零零三年香港經歷沙士低潮,市道陷入低谷,博士眼光獨到,趁機購入豪宅單位;直到二零零六年,他將公司持有的車位悉數出售,適時變現,另闢投資途徑。之後,他亦涉足海外物業的買賣,曾到新加坡及台灣等地發展。談到現時香港的樓市,博士認為租務市場是樓市指標,只要租務活躍,樓市便會向好。此外,買樓必需要看時勢,現時銀行借貸意慾低,因此他寄語打算首次置業的年青人必須緊記「循序漸進」及「欲速則不達」的道理,應待樓價回落、銀行借貸意向較為寛鬆,在適當的時候把握機會「上車」。

不說不知,原來博士是在無心插柳的情況下成為專欄作家。博士憶述於二零零七年,當時有財經雜誌創刊,找他撰寫有關地產物業資訊的文章,他才發現當時撰寫同類文章的都是股票投資專家,對樓市分析不夠全面及客觀。有見及此,作為資深物業投資者的他便開始「出手」執筆,由起初玩票性質發展至現時定期在不同媒體為廣大市民分析物業市況,並分享其投資心得與見解,以筆會友。

問及博士的成功之道,他笑謂自己「記性好」,至今仍能把兒時讀過的古文背誦如流;平日會多做「功課」,帶著相機遊走各區了解樓盤情況,故每當遇上合適的樓盤亦能當機立斷,做出明智的決定。博士笑言他對生活要求簡單,閒時喜愛攝影、打羽毛球、寫文章;對於教導子女亦有一套獨特見解,他認為只要把書讀好、把工作做好、對社會有貢獻,便是孝敬父母。

在兩個多小時的訪問中,博士總是對自己的投資之道說得輕描淡寫,並謙稱自己只是一名執行者,真正話事人是他口中的「事頭婆」廖太,亦即是他的胞姊。但正所謂成功非僥倖,能縱橫地產界三十多年,並取得如此驕人成績,並非單靠運氣、天時、地利、人和就能平步青雲,名成利就;機會是留給有準備的人,博士憑著靈敏的觀察、獨到的眼光、非凡的記憶力、良好的人脈關係,再加上待人以誠,使他在商場上無往而不利;他為人豁達,凡事親力親為,對社會事務,亦身體力行,富有熱誠。就正如博士所說:「享受需求少一點,人生目標大一點,為人服務多一點,人就自然開心點!」
 

84. 蟹民 2014-08-15 10:36:25
亞爺比張十月好牌你上,你唔領情做番舖靚牌,仲掉轉頭話小心會累街坊輸仆街。

曾爺爺,你成日計錯數都算喇,伊家仲衰到憎人富貴人貧先覺得自己有存在價值!!你老喇!無謂害di後生一次又一次錯過黃金機會。正所謂人生有幾多個十年,十年前亞爺比個購物自由行你,班狗官唔好好搞好城市硬件,十年後比多次機會你,比個股票自由行你,你就話製造咩Q完美風暴,你唔好話比香港人聽,你班狗官連錢多都驚想唔要,而唔係把握好機會去做好佢做大個餠。教到班後生只懂計縮數,靠上一代剩落既,再唔係伸手攞公屋綜援.............!!

曾爺爺,為香港好,為下一代好,你提早退休啦!!

不過話分兩頭,有智慧既一小部份香港人,都知道曾爺爺你係一箋明燈!

聰明人會知到點去理解你既說話,就如點去睇你年年計錯數一樣!! 

  信你一成,雙目失明!!

85. TO 82 & 83 2014-08-15 11:45:18
Many Likes! Very informative!
86. Henry Lo 2014-08-15 12:50:42
博士,讲得好!

我2010年沽了自住楼后,再也上不了车,现在呢,越租越贵,唯有叫老婆辞左份经理工,去蚊形公司做個part-time主任仔hea住做,甘就够资格申请居屋啦!
87. to 天空 2014-08-15 13:42:07
今日一再回味你d goodest english,大開眼界,唔好同你d仔女講英文呀唔係你兩代都俾人笑啦!哈哈哈哈
88. Oscar Lam 2014-08-15 14:56:42
82/f, 83/f,

Good articles. Thank you for your sharing.
89. hkhope 2014-08-15 15:46:09
博士有沒有email,本人有些文字想發送給你.
90. 啦啦隊 2014-08-15 15:54:15
一咪話好,,TOM好呀,同D擦鞋仔一樣,好係邊?


又爆了
91. 啦啦隊 2014-08-15 15:56:50
反對你就係廢青,你地洗咩做人,做狗得啦...

CY個女都頂唔順CY要跳樓,,
92. 啦啦隊 2014-08-15 15:57:28
反對你就係廢青,你地洗咩做人,做狗得啦...

CY個女都頂唔順CY要跳樓,,
93. 啦啦隊 2014-08-15 15:57:28
反對你就係廢青,你地洗咩做人,做狗得啦...

CY個女都頂唔順CY要跳樓,,
94. 好很好笑 2014-08-15 16:04:56
樓市好香港唔一定好,樓市差呢道d狗就一定福佳!!

熱切等緊即將來臨既呢一日!!
95. 啦啦隊 2014-08-15 16:07:49
重點
- 為左發展起左好多鬼城,但起完都無人入去住
- 好多人視地產為投資工具,身已訓
- 建造業無晒水,起起下樓全區停工
- 迫遷
- 泡沫一定會爆

96. 樓市一定冧 2014-08-15 17:32:23
點解?
我有數據支持。
乜數據?
睇吓我嗰銀包就知喇。

我好窮呀,我好窮呀,我好窮呀……

@ & # * %@ & * # 

冇人嘅,喂,搵人施捨吓啦……

@ % # * &……
97. 啦啦隊 2014-08-15 17:39:16
李嘉誠父子拋售旗下資產 一年變現超800億 

有業內人士表示,對於亞洲資產,李嘉誠不排除繼續減持變現,轉投回報率更高的歐洲市場。 
李嘉誠自去年以來持續拋售資產的腳步,顯然沒有停下來的打算。 

8月12日,泛海控股發佈公告稱,擬斥資近40億港元(約31.76億元人民幣),收購中國香港首富李嘉誠麾下和記黃埔兩間全資附屬公司所持有和記港陸逾七成股權。 

另據《證券日報》記者統計,在過去的一年時間裏,這位華人首富通過拋售手中資產,累計變現金額已超過800億元人民幣。其中,作為李嘉誠控股的唯一A股上市公司長園集團也為其貢獻了22.56億元。據悉,李嘉誠旗下長和投資1995年以2400萬元人民幣入股長園集團,20年後投資回報率超百倍。 
而對於李嘉誠的後續動作,有業內人士表示,對於亞洲資產,李嘉誠不排除繼續減持變現,轉投回報率更高的歐洲市場。 

拋售地產一年變現超800億元 

儘管李嘉誠曾公開表示,不滿媒體公開報道其大規模撤資行為,但顯然其並沒想停止變現的腳步。 
8月12日,泛海控股公告稱,擬透過附屬公司泛海控股國際以35.5億港元至38.3億港元的代價從李嘉誠麾下和記黃埔手中購得和記港陸71.36%的股權。資料顯示,和記港陸主要於中國大陸從事物業投資及賺取租金收益。若該筆交易完成,目前在深交所上市的泛海控股將登陸中國香港資本市場。而借泛海建設收購和記港陸近七成股權,李嘉誠則將再次變現近40億港元(約31.76億元人民幣)。 

對於此次出售行為,和記黃埔發言人表示,和記港陸近年業務已不太活躍,公司想過很多選擇,認為泛海控股出價有吸引力,所以決定出售。至於賣殼一事是否反映長和系進一步從中國香港撤資,上述發言人引述主席李嘉誠在年初業績會上說,有買有賣是很平常的事。 

此次轉讓和記港陸的股權,只是李嘉誠家族拋售的龐大的房地產資產中的一部分。據媒體不完全統計,過去一年,李嘉誠父子光通過賣樓盤就變現了約250億港元(約198.5億元人民幣)。

98. TO 啦啦隊 2014-08-15 18:07:39
其實乜嘢都有偏高或偏低嘅時候,到時亦唔可以用理由和理性去解釋和操作.我所知若果股市崩盤,樓市都唔慌好得去邊.


99. 蜕变中嘅懒人 2014-08-15 19:00:39
懶人覺得係度咁落力唱樓市冧嘅兄台們,好似一羣剛學識啼嘅幼稚午夜雄雞,以為愈大聲、愈落力叫,太陽就一定會、而且快啲從東方昇起,當東方好似出現一啲微弱魚肚白光,就興奮莫明,以為自己對雞眼洞察將來會發生嘅事,鬆毛鬆翼,昻首濶步,顧盼自豪,天真幼稚得嚟可笑又可愛。

樓市週期起跌因應經際環境有理有序,就如太陽亦依其規律循環,日出日落並不會因一羣儍雞嘅幼稚舉動而稍受影響,枉作小雞而己。

或許落力唱樓市冧嘅,選本網站日夜呐喊,係因為本網站網友多數斯文有禮,唔多理佢哋咁就覺得有少少英雄感,自我慰藉一番,可能呢班兄台們唔敢嚟出名英雄地嘅高燈討論網放肆、或者已經俾嗰度啲英雄用三字經、千字文炳到失暈、驚魂甫定爬過嚟落腳,以為可以喺度嚇鬼,挽回啲脆弱嘅自信,懶人靜靜話你知,本網站網友個個投資經驗豐富、身經百戰、外表斯斯文文,無懼殺氣騰騰,根本當你哋absent無嚟過。

仲有啲野想唔講都講埋俾落力唱樓市冧嘅兄台知,本網站網友個個睇樓市起跌都心中有數,點會要你哋班剛學識啼嘅幼稚午夜雄雞嘥咁多時間日夜喔喔啼醒,悶聲發大財嘅道理係儲定錢等跌市掃平貨,唔會咁張揚,你班儍雞其實唔係咒緊本網站網友,而係祝福緊人哋執平貨呀儍雞。

想唱樓市冧嘅兄台們,你哋嘅毒咒係想害比你哋好一啲,剛啱死慳死抵搏盡上咗車個班等唔到跌市嘅人,佢哋曾經係你哋嘅戰友,稍為意見有啲分岐啫,你哋就日咒夜咒想老友死,同你哋做戰友真係要搭飛機,唔係馬航都唔上機,講真、其實你哋班舊戰友俾你哋咒死晒,你哋都無得益架啦,就算平過03沙士價你哋都係無錢買,咪盞益咗本網站網友悶聲發大財,到時激到兄台們撞頭埋牆就無謂啦。忠告報告係咁多!
100. 引刀一快 2014-08-15 20:06:16
懶人兄

你呢篇嘢唔好到處貼先得架,喺隔離我以爲你閙緊我同自醉兄咋!
101. 初哥 2014-08-15 20:18:09
我覺得財爺既忠告係非常岩。難道有事發生先講? 樓市有周期大家都知! 經濟影響股市,樓市這是常識吧!經濟會被什麼影響?當然最嚴重就係政治啦! 日日都公投佔中! 內憂。 外患當然係地緣政治啦! 世界越來越亂,有咩事發生經濟首當其衝。中國不能獨善其身,香港更不能。 小弟剛剛做左小業主。乜都唔怕!最怕就係世界弄,中國弄,佔中! 社會動盪經濟點會好!中央無耐性派解放軍清場,後果大家會估到!樓市因而跌,有樓就大件事!冇樓都唔會好!因為分分鐘連份工都無埋! 只係小弟最擔心既地方!狼來了不可怕,最怕半路殺出隻老虎
102. 蜕变中嘅懒人 2014-08-15 20:43:08
TO 100樓 引刀一快兄
懶人貼錯咗再貼過,令引兄誤會在此先致歉,其實俾個沙煲懶人做胆都唔夠胆咁樣批評兩位兄台,何况懶人時常覺得兩位嘅意見好值得参考,其實睇淡睇好都有道理,但係用文字暴力,以無禮粗言穢語侮辱人嘅啦啦隊班人就唔係咁啱,忠告吓啲無知雄雞啫。
103. Oscar Lam 2014-08-15 21:24:13
懶人兄,
CCL又創新高啦!在此,我也不得不用我微弱的力量大聲疾呼,CCL拜託你不要再上升了!最好保持不升、不跌一段時期。

如果CCL再次上升,我擔心CY再次出笨招,規定所有物業投資者只能保留一間自住樓,其餘物業需在半年內出售。

請大家一起努力,叫停CCL。

共勉之,哈哈!
104. 中女社社長 2014-08-15 21:33:12
CCL今日報125.66,創新高
105. 大寶二寶 2014-08-15 22:05:49
回103 Oscar 兄

我諗思歪又吾會咁絕嘅, 行我下面招數喇,我以前都提議過:
1. 30歲前最多可擁有一個物业;
2. 40歲前最多兩個, 如此類推, 即70歲有5個物业。
到時真喺家有一老, 如有一寶, 又可敬老, 樂也融融........。

共勉之, 哈哈!
106. 睇得通 2014-08-15 22:11:20

完美金融風暴導致走勢轉強!!!

中原城市領先指數 CCL  每周五公佈 – 最新2014/08/15公佈,反映2014/08/042014/08/10(預計簽署正式買賣合約時段)的二手私人住宅樓價。一般在簽署臨時買賣合約後14日內簽署正式買賣合約。
本週公佈 與上週比較 與上月比較
[中原城市領先指數]

125.66

  1.34 %   1.86 %
[中原城市(大型單位)領先指數]

131.41

  2.03 %   3.53 %
[中原城市(中小型單位)領先指數]

124.01

  1.21 %   1.55 %
[中原城市大型屋苑領先指數]

125.64

  1.14 %   1.43 %


[中原城市分區領先指數]
*只包括大型屋苑
  本週公佈 上週比較 上月比較
港島 135.79 1.23 % 1.7 %
九龍 125 1.86 % 1.7 %
新界(東) 126.35 0.76 % 0.42 %
新界(西) 107.26 0.13 % 1.31 %

 

 

 

完美金融風暴導致走勢轉強!!!

107. 蜕变中嘅懒人 2014-08-15 22:21:57
TO 103 Oscar Lam 兄
懒人覺得細價樓升得太急,先至係值得担心,雖然以懶人嘅原先計劃係睇好細價樓,趁高位先賣中價樓變現,換人仔收升息,等细價楼升再賣2間细價樓變現,集齊資金都轉人仔收升息,等跌市夫披入間有大會所大泳池嘅二手高價樓,但估唔到细價樓升得咁急,真係反而不妙,有機惹來民怨同加辣,懒人最担心係租管,如果好似懒人之前嘅諗法有機會出现,就會比预期早趁高放樓仔,而家真係摸緊石頭過河。
108. 引刀一快 2014-08-15 23:02:15
懶人兄

我睇見你嘅言辭,估計都係俾人刺激咗。

懶人兄,係時候返嚟睇樓,搵番間喺南浦附近嘅都唔錯,依傢廣佛交界嘅樓盤喺度搶客,上年我有個網友放咗間廣碧嘅頂樓特色單位,屋外有120平方米(唔係呎,係米!)平臺,送嘅、私傢嘅!仲有天臺!,182萬人仔。

大陸樓係冇港樓咁有價值嘅,不過大陸生活又可以享受好多香港冇嘅嘢,依傢交通咁便利,兩邊有屋,生活享受就多元化好多。

109. Oscar Lam 2014-08-15 23:09:27
回105 孖寶兄,

你這一招的確利害!不止解決了房屋短缺的同題,同時也解決了老人退休沒入照顧的問題,一舉二得。可惜以CY的智慧,未必想到這個好方法。
110. 打工仔 Andy 2014-08-15 23:43:54
To 99 懶人兄

雖然我都係好友! 不過, 也常常提醒自己97年的慘痛經歷! 
好彩一路住到依家已經超愈了97價格40% ! 

CCL 又創新高! 真係擔心會.....爆! 

111. 打工仔 Andy 2014-08-15 23:49:15
本來都想賣一兩間細樓, 來換返多一間900至1000呎來自住! 
不過實在太貴! 決定取消計劃! 日後再算! 
112. 蜕变中嘅懒人 2014-08-16 00:11:38
TO 108樓 引刀一快兄
懶人覺得內地樓買嚟只係渡假用真係浪費咗啲,以前我細佬買咗間一個月返去兩次,初初係渡假feel,後來变咗一個月返去兩次掃屋抹地,後來頂唔住賣咗,租金收得唔多,二手升值又慢,唔係長住唔係好化算,仲有度最攞命,懶人好鐘意揸車,係屋企都係玩電腦跑車颷移吓,聽講內地超過60歲唔發車牌,死症無解藥,想愛國都唔得。
113. 天空 2014-08-16 00:33:30
啦啦隊果個廢物真係好搞笑…....又很可憐……goodest cantonese ..哈哈……仲排緊隊….....陰功……不過佢父母生著呢個廢物……仲陰功
114. 引刀一快 2014-08-16 00:34:48
懶人兄

我試試幫你問下攞個香港牌去換得唔得,香港人唔使喺大陸考牌,有香港牌就可以係辦,過60歲唔俾攞牌我係第一次聽到,我外父七十幾仲日日開車,廣州喔,唔係講D山旮旯冇皇管地方。
我係早幾日聽見你問限購鬆綁嘅事,以爲你有呢個諗法,如果冇養貓狗,我覺得其實冇咁嚴重嘅,搵鐘點工做就得架喇,不過大陸樓租值係低,投資都係鋪好。
115. 蜕变中嘅懒人 2014-08-16 00:40:24
TO 110樓 打工仔兄
其實懶人話怕乜怕物,都係一種警介心態,投資等於捉棋,時常估計對方下一步有幾多種行法,最有可能行邊一步,全部都预萛晒對策,輸晒有個譜。市況受人心影响最大,估吓啲人將會做乜應該有用;講到細屋換大屋,得一間自住樓係比較被動,好似捉緊殘局,多一間或两間就多啲棋行、多啲機會,慢慢用心機等啱時機,放胆主動出擊,有時機會稍縱即逝,懶人夫婦當年勇字當頭,當時唔搏今日會後悔,投資始終都係要機會、眼光同勇氣,穩陣安全嘅守勢波就和局多過赢波,點揀要睇性格,呢啲都係懶人一向諗法,同兄台分享吓。
116. 引刀一快 2014-08-16 00:42:41
To 105樓 大寶二寶兄

咁如果佢得一粒仔,未夠30歲,而佢忽然走咗,咁係咪規定多出嘅所有物業要拍賣?

仲有,如果以物業數目計算,而不是以面積計算,咁個個都走去搶大單位,發展商傾向發展大單位,供應咪仲少?
117. 引刀一快 2014-08-16 00:47:07
諗諗下,仲有個問題,到底呢個辦法係以個人為單位,定係以家庭為單位?
118. 引刀一快 2014-08-16 00:49:47
懶人兄

你懶人夫人收入咁勁,梗係勇喇!
119. 蜕变中嘅懒人 2014-08-16 00:52:19
TO 114樓 引刀一快兄
60歲唔發牌係我外父內地個司機話我知,唔知係咪內地有牌多年就唔同呢?新考牌、領國際牌或者換牌會有年齡限制都唔定噃。
120. 引刀一快 2014-08-16 00:54:03
懶人兄

我幫你去問下。
121. 引刀一快 2014-08-16 00:56:28
講開又講,香港人喺大陸開車,除非新牌,否則會覺得大陸人開車好難頂,分分鐘開車開到媽媽聲,呢樣要有心理準備。
122. 蜕变中嘅懒人 2014-08-16 01:00:26
懶人斗胆代孖寶兄話、懶兄都係咁話:
引刀兄個腦轉數快過法拉利,好嘢!
123. 蜕变中嘅懒人 2014-08-16 01:01:33
懶人斗胆代孖寶兄話、懶都係咁話:
引刀兄個腦轉數快過法拉利,好嘢!
124. 引刀一快 2014-08-16 01:13:53
懶人兄,唔敢當,撞啱我呢幾年大陸限購,我諗過呢類問題啫。
125. 打工仔 Andy 2014-08-16 10:02:24
To 115 懶人兄

多謝你的分享,  投資及換樓都真係要好有勇氣先得! 
早幾年見到樓價平時就瞓身去買了幾件! 
依家都住緊市區套三房單位, 其實都夠住,  不過住得耐想轉下環境, 哈哈! 
126. 大寶二寶 2014-08-16 10:10:39
回116, 117 引刀兄

人死後物业會跟遺產法處置, 多出物业梗係要賣喇。点解D人會搶大单位? 都要睇市場需求同你口袋裏有冇M先得㗎。當然簡單一D用個人黎計係會容易D。

以上構思都係純講笑居多, 吾好咁認真。 現階段思歪正苦点行都吾敢行呢步。

共勉之, 哈哈!
127. 打工仔 Andy 2014-08-16 10:11:37
To 刀兄, 懶人兄

我都好鐘意揸車, 08年果時在車友幫手搵咗間中介, 換咗個內地車牌, 下年就滿6年期要換! 
但係一次都冇返大陸揸過車! 
反而上年就去咗英國自駕遊咗16日, 行咗2700km ! 超正! 
128. 蜕变中嘅懒人 2014-08-16 10:19:06
TO 125樓 打工仔兄,早上好。
兄台好叻仔,擁有幾間屋大把棋行,取勝機會大增,懶人都諗緊同一條路,细換大,老換年輕啲,哦!係講屋,唔係自己或老妻,唔好誤會!與兄台執生共勉。
129. 打工仔 Andy 2014-08-16 10:29:56
To 108 引刀兄

投資內地樓與港樓真係有分別, 有些港人喜歡在口岸附近買樓, 不過內地人就不喜歡了! 
事實上都係, 呢d 樓下一家都係賣比港人, 升幅會好好好慢!

相反, 買在市中心或內地人喜歡的樓盤就升得快升得高了! 
所以在內地買樓就要用另一套技巧先得! 
我相信你比我更了解! 哈哈! 
130. 打工仔 Andy 2014-08-16 10:36:15
To 128 懶人兄

我諗法都係想換新d , 換大d ! 要等等機會了! 一齊加油! 
131. 啦啦隊 2014-08-16 11:13:17
反對TOM就係廢青,你地好撚有主見
132. 引刀一快 2014-08-16 11:28:58
To 126 大寶二寶兄

如果樓價高到好緊要,唔使限購,大家都買唔到,如果限制名下物業數目嘅話,咁係咪有錢嘅都儘量買大件?大件又一件,細件又一件,大嘅分分鐘仲可以劏,係咪?
我呢幾年執嘅大陸貨,幾乎全部140方以上,即係近1600呎,因爲可靠名額難求。

唔記得加番句:共勉之,哈哈哈
133. 引刀一快 2014-08-16 11:36:18
To 127樓 打工仔兄

你冇喺大陸摣車,講唔定係福氣!
雖然大陸依傢嘅公路發展得好厲害,幾乎鋪滿成個國家,但係大陸人開車同埋交通安全意識,起碼在廣東嚟講,真係麻麻,唔好話怕唔怕俾人hi,淨係沖出路面嘅已經嚇壞你,我上年就有個朋友嘅老婆撞死咗個執垃圾嘅人,不過呢個人冇身份證,查唔出身份,而且係高速公路,所以要負嘅責任比較輕,大佬,呢D嘢最好一世唔發生。
134. 引刀一快 2014-08-16 11:52:07
To 啦啦隊兄

大家都係淡友,本來應該互相提携,但係你都要守下規矩先得架,呢個係好友場,我地幾經辛苦,據理力爭先稍稍扭轉呢度慣性嘅:”淡友就係望人死,淡友唔抵得人地好“呢個咁大嘅偏見,點知你就猛講呢D咁嘢。
記住,要理直氣壯,必先端正自己,我一直俾呢度某D爛人用不君子行爲干擾,我閙佢地所用嘅言辭,你千祁唔好俾人攞咗嚟話你,否則命同爆咀,引刀欲救無從。
135. 引刀一快 2014-08-16 11:54:50
一言蔽之:

有理必撐你,無理唔理你
136. 引刀一快 2014-08-16 12:01:55
先發的謾駡、人身攻擊、詛咒、侮辱性譏諷,唔係可免則免,而係完全摒除。
137. 惜緣 2014-08-16 12:15:34
To 引刀兄,
不枉我這段時間撐兄台,讚!
138. 自我陶醉 2014-08-16 12:29:50
喇喇隊兄

每樣嘢都有正面同反面, 好淡各有所好, 唔贊成別人意見亦好正常, 我同引刀兄有八成時間都係反對派, 當然好明白閣下嘅理據, 亦都歡迎你加入, 不過你唔洗學飯民咁吓吓掟蕉表達呀, 學懶人兄話, 喺呢個討論區嘅大部份都係有學識嘅斯文人, 由理據戰變成掟蕉戰, 亦因為人哋要避你隻蕉同忙於掟番你, 而令佢忽略咗閣下理據嘅合理性, 豈不是太可惜嗎?

139. 好笑 2014-08-16 12:39:41
一見到你班好友就眼火爆,全部福佳死最好!!
140. 惜緣 2014-08-16 12:42:00
To 139樓 好笑,
阿彌陀佛!
141. 引刀一快 2014-08-16 12:48:42
To 129樓 打工仔兄

你所講嘅口岸,係咪包括邊境咁解呢?我一間喺口岸或邊境附近嘅物業都冇,因爲果類地方冇文化同歴史沉澱,生活唔”正逗“,我買嘅全部係老城區嘅地鐵位,主要係生活方便,而且校網正,所以呢幾年升咗好多。大陸樓市升,主要原因係大量外地人入城,呢D人大多唔瞭解廣州環境,唔知埞兼唔知價,俾一大舊錢買山旮旯,慢慢熟咗就諗住由西伯利亞搬去莫斯科,所以中心位依傢冇乜點跌,周邊就猛減價搶客。
142. 引刀一快 2014-08-16 12:50:34
139樓係顛覆者,佢唔係淡友。
143. 引刀一快 2014-08-16 12:52:53
139樓喺度搞事,你文字道行未夠,我知道你係邊個,你唔係淡友中嘅一員,你係好友嚟,微服出巡無間道。
144. 引刀一快 2014-08-16 12:55:41
To 140樓 惜緣兄

唔駛同佢超渡,佢係好友扮嘅,冇嘢做patpat痕,想搞事製造爭端。
145. 引刀一快 2014-08-16 13:02:42
自我陶醉兄

有好友趁機蒙面岀嚟搞事,想製造大龍鳳,不如今日真正淡友放假半天,等佢地搞飽晒再岀嚟收拾殘局。
146. 引刀一快 2014-08-16 13:20:21
啦啦隊兄

如果你係真淡友,唔係搞事友,咁你跟埋我地進入停火狀態半日,睇果D顛覆者呢半日玩咩先,呵呵呵。
147. 自我陶醉 2014-08-16 13:31:47
引刀兄, 今天難得天氣好, 已經去西貢玩了。
148. 引刀一快 2014-08-16 13:47:50
自我陶醉兄

咁今日我都出去影下相。
149. Heidi 2014-08-16 18:32:50
Couldn't agree more:
"買錯樓的比買貴樓危險,
賣走自住樓出去租樓就更危險!"
150. 引刀一快 2014-08-17 02:01:54
Couldn't agree :
"買錯樓的比買貴樓危險,
賣走自住樓出去租樓就更危險!"

買貴樓一樣可以買錯,租樓可以慢慢睇定先買,即係减低買貴買錯嘅風險,點會危險?或者話:有幾危險?
151. 小神子 2014-08-17 15:58:23
看了很多網友的留言討論真的獲益良多!~

尤其係幾位- 自我陶醉, 引刀一快, 大寶二寶, 懶人兄等等的~

理性討論!~

152. 自我陶醉 2014-08-17 17:37:41
呢啲玩分化嘅技倆,唔work㗎喎, 慳番啖氣喇!
153. 引刀一快 2014-08-17 23:46:43
To 151 小神子兄

我講咗邊様令你覺得獲益良多架?貼岀嚟分享下吖!等大家知道我post嘅嘢有料到嘛!
154. 引刀一快 2014-08-17 23:54:20
To 151樓 小神子兄

大寶二寶兄同埋懶人兄嘅post就係個個讚,大家都好認同嘅,所以唔駛照顧佢兩位大俠,自醉兄亦係老行尊,有人睇..........
不過引刀喺呢度一直毀譽參半,既然兄台咁睇得起小弟,講詳細D引刀有咩好吖,等我自己都琢磨下嘛!
155. 引刀一快 2014-08-17 23:57:47
小神子兄.......................我睇.....................你似老臣子多D喔...................

水去了
 
‹ 返回