主頁 / 按揭文章 /

金管局應該不用再接錢

瀏覽人次:13133    回應:1

文亮語

金管局應該不用再接錢

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年3月14日

  今早有老友好緊張搵我話早幾個禮拜前,佢老婆將港幣現金轉去美國銀行收取高息,仲話不用擔心存款,美國政府會擔保,現在矽谷銀行出事,他們擔心所存錢的美國銀行也會出事,問我美國政府是不是會擔保存款,我話暫時係,以後就唔知,老友話咁就大件事。

  大家都知道,這幾個月金管局接錢接到手軟,有不少人將港元轉為美元,攞去美國一些畀高息的銀行做定存,所以,銀行體系結餘有3千幾億下降至770億,不少是去了美國銀行做定存,現在矽谷銀行出事,估計現在都唔會有人咁笨攞錢去美國做定存,話唔定會轉回香港,估計金管局可以鬆一口氣,今日港幣距離弱方保證又行遠了少少。

我要回應

回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入

1. 劍聖 2023-03-14 14:35:52
拿去美國分開幾個戶口一樣可以賺取高息.
 
‹ 返回